pondělí 10. listopadu 2014

Jak začít..

Moji milí přátelé, kamarádi a další příznivci mé osoby :)

ráda bych vám představila svůj blog popisující, jak už název napovídá mé klokaní prázdniny.
Důvod, proč jsem tohle založila byl ten, že mi neustále chodily dotazy a zprávy typu, tak co jak se tam máš, jaký byl let, co australané, klokani, pavouci apod. :) A protože chci být s vámi neustále ve spojení, rozhodla jsem vám čas od času napsat své zážitky, které mě utkvěly v paměti a o které se chci podělit nejen slovy. Výhodou tohoto blogu je, že i vy můžete komentovat prakticky všechno, takže až začnu psát nějaké nudné a trapné poznámky či zážitky, prosím upozorněte mě na to. Zamyslím se nad tím a polepším se a nebo skončím úplně (hold ne každý má dar psát pro veřejnost) :o)

Díky and see you later!





Žádné komentáře:

Okomentovat